onsdag 15. juli 2009

Teller & besøk


Alle bloggere er glade i besøk. Uten besøk - ingen glede over å skrive, ta bilder, samle opplysninger, presentere tanker, idèer & opplevelser.

Nå er det sommer, varmt, ferietid & antallet besøk går drastisk ned. Mitt lavmål var onsdag 8. juli med åtte - 8 - besøk. Derfor legger jeg ikke ut nye innlegg hver dag, sjøl om dager med nye blogginnlegg gjerne fører til 20 besøk. Fortsatt er det langt under snittet fra kort tid tilbake.

For å få et reelt antall lesere har jeg blokkert min egen IP-adresse fra å bli talt. I tillegg har jeg blokkert en Bodø-adresse som automatisk sjekket bloggen min 10-12 ganger i døgnet. Det samme med en server i Åleby, som logger seg på minst hver eneste time.

Teller du alle treff fra IP-nr 83.243.144.22 som besøk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar