mandag 3. januar 2011

To år & 24.000 tidsreisende

2. januar for to år siden åpnet jeg denne kulturhistoriske bloggen med vekt på lokalhistorie, slektsforskning & tidsreiser.  3. januar 2011 kl 16 kom besøk nr 24.000. I dette tilfellet en leser fra Ålesund som googlet kirkebøker.kjerringøy.  Stavet slik - med punktum mellom ordene.

Vel nok har jeg skrevet om både kirkebøker & om Kjerringøy, men ikke om kirkebøkene fra Kjerringøy. I dag er denne halvøya en del av Bodø kommune. Tidligere  (før 1887) var Kjerringøy en del av Folden herred & i åra 1906-1964 egen kommune.

24.000 tidsreiser på 24 måneder er gir et hyggelig snitt som er lett å regne ut. Jeg vil takke mine faste lesere & bloggvenner som lenker til Tid & rom. Men ikke minst vil jeg takke de som tilfeldigvis kommer innom & finner noe av interesse.  Vi nordlendinger er gjestfrie;  
Kom inn, sitt ned .. vil du ha en kopp kaffe ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar